Pengenalan MYSTAR

Apa itu Mystar



Mystar ialah satu portal pendidikan secara online yang berkonsepkan e-pendidikan atau juga dikenali dengan Webucation iaitu Website + Education. Portal ini merangkumi pendidikan untuk pelajar bermula usia 3 tahun sehingga 17 tahun. Bermakna dari permulaan kanak-kanak pra-sekolah, Sekolah Rendah sehinggalah ke Sekolah Menengah Sijil Pelajaran Malaysia.

Produk mystar



Mystar menyediakan 7 produk seperti :

1. MYSTAR- A - ini adalah untuk pendidikan dari Darjah 1 sehinggalah Tingkatan 5.


2. MYSTAR- Tadika - untuk kanak-kanak berusia 3 tahun hingga 6 tahun dan disediakan dalam 2 versi iaitu Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris.




3. MYSTAR- Bahasa - Produk ini boleh diakses oleh semua lapisan masyarakat dari seawal usia 1 tahun sehingga usia 100 tahun. Di dalam modul MYSTAR-Bahasa ini, terdapat sembilan bahasa iaitu Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun, Bahasa Arab, Bahasa Tamil, Bahasa Mandarin, Bahasa Thai, Bahasa Perancis, dan Bahasa Indonesia.


4. MYSTAR-Islamic direka khas untuk pengguna Muslim sahaja yang berumur seawal 1 tahun sehingga 100 tahun.

menyediakan elemen-elemen seperti berikut :

•Iqra'

•Al-Quran

•Solat

•Puasa

•Haji dan Umrah

•Himpunan Doa-Doa

5. MYSTAR-Info merangkumi himpunan doa-doa, motivasi, resipi, kuih-muih dan petua-petua serta tips.


6.MYSTAR-Tonton membawa konsep komunikasi dua hala yang akan membincangkan secara terus tentang kemusykilan atau permasalahan serta memberi panduan-panduan dalam pelbagai bidang yang berkaitan dengan kehidupan seharian secara 'Live Streaming' atau secara 'online'


7.MYSTAR- Ceria - Ia merupakan produk yang berunsur hiburan yang telah direka khas bagi tatapan pengguna untuk merehatkan minda serta menghilangkan tekanan selari dengan konsep iaitu rilek santai ceria. Modul hiburan ini mengandungi cerita, lagu dan permainan. MYSTAR-Ceria sesuai untuk semua lapisan umur. Kesemua elemen-elemen ini telah dipersembahkan di dalam bentuk animasi Flash.

Thursday, February 3, 2011

HARGA MYSTAR

Berapa yang anda perlu bayar untuk mendapatkan 1 portal MYSTAR?

Dengan HANYA RM160 anda boleh memperolehi 1 portal MYSTAR yang boleh digunakan untuk satu keluarga dengan tidak ada had bilangan anak. Murahkan? Dengan RM60 sebulan anda boleh menggunakan portal ini untuk kesemua anak anda. Dengan RM160 ini anda memperolehi penggunaan portal selama 1 bulan (RM100 untuk pendaftaran seumur hidup + RM60 untuk penggunaan sebulan).
Ok, bagi mereka yang ingin menambahkan pendapatan boleh baca seterusnya......
MYSTAR menawarkan 4 pakej yang anda boleh pilih mengikut kemampuan anda.
1.Pakej Gangsa - 1 Bussines Centre
Modal = RM400
Dengan bermodalkan RM400 ini anda akan memperolehi 1 portal untuk 1 keluarga (tanpa had bilangan anak), dan penggunaan selama 6 bulan. Selain itu anda juga boleh manaja sesiapa sahaja dengan bonus RM60 bagi setiap tajaan. Potensi pendapatan bulanan pakej ini ialah sehingga RM21,000.


2.Pakej Perak - 3 Bussines Centre
Modal = RM1,000
Anda yang memilih pakej ini mempunyai peluang yang lebih untuk memperolehi pendapatan yang lumayan. Kenapa ?? Ini adalah kerana anda boleh menaja sesiapa sahaja dengan keuntungan yang lebih baik. Lihat di sini:
Menaja Gangsa - RM60
Menaja Perak - RM130
Menaja Emas dan Platinum - RM150
Potensi pendapatan bulanan Perak ialah RM63,000

3. Pakej Emas - 7 Bussines Centre
Modal - RM2,400
Mereka yang memilih pakej ini meninggikan peluang anda untuk memperolehi pendapatan yang lumayan. Kenapa?? Lihat di sini :
Menaja Gangsa - RM60
Menaja Perak - RM150
Menaja Emas - RM350
Menaja Platinum - RM400
Potensi pendapatan bulanan anda ialah sehingga RM147,000


4. Pakej Platinum - 15 Bussines Centre
Modal = RM5000
Anda yang memilih pakej ini ialah anda yang betul-betul komited untuk menjadikan MYSTAR ini sebagai pendapatan tambahan anda. Pelbagai bonus dan insentif yang anda perolehi dengan pakej ini dan keuntungan yang tinggi. Kenapa?? Lihat sini :
Menaja Gangsa - RM60
Menaja Perak - RM160
Menaja Emas - RM400
Menaja Platinum - RM800
Mereka yang memilih pakej ini memiliki kelebihan seperti Bonus Power Platinum. Potensi pendapatan bulanan platinum ialah sehingga RM315,000.

Kesemua bonus ini akan dibayar secara terus oleh pihak syarikat iaitu PuncakMas Sdn.Bhd.

Bagi mereka yang telah memilih salah satu pakej di atas, jika anda hendak memperolehi keuntungan dan bonus, anda perlulah secara basicnya mencari 2 orang rakan niaga. Kenapa 2 rakan niaga?? Kerana Puncakmas akan membayar bonus mengikut sistem pairing (pasangan), di mana setiap pasangan akan dibayar bonus RM35 dan maksimum 1 BC akan dibayar untuk 20 pasang bersamaan RM700 sehari bagi 1 BC dan anda kiralah berapa pendapatan anda untuk sebulan?? Lumayan kan..??
Jika ramai lagi anda boleh menaja, bermakna banyaklah income yang anda boleh perolehi......

Tetapi anda perlu tahu, sistem di Puncakmas ini bukanlah sistem pyramid . Sistem puncakmas ini berkonsepkan siapa yang rajin dialah yang akan memperolehi pendapatan tinggi di mana orang bawah (downline) boleh memintas orang diatasnya (upline)
Anda tidak perlu risau untuk mencari prospek kerana ini adalah produk pendidikan di mana hampir semua keluarga memiliki anak yang sememangnya kita tahu semestinyalah mementingkan pendidikan.

Apa tunggu lagi, di samping untuk penggunaan sendiri, anda juga berpeluang untuk menambahkan pendapatan anda....jangan segan untuk menghubungi saya melalui e-mail dan insyaallah saya akan memberi penerangan secara lebih terperinci lagi mengenai MYSTAR ini.

No comments: